مبانی شناسایی و راهکارهای حمایت از کارکنان به منزله ی ذینفعان شرکت های تجاری .
مبانی شناسایی و راهکارهای حمایت از کارکنان به منزله ی ذینفعان شرکت های تجاری .

فاطمه بازوکار؛ عباس طوسی

دوره 9، شماره 4 ، اسفند 1402، ، صفحه 97-127

https://doi.org/10.22034/thdad.2023.551977.2147

چکیده
  چکیده:تئوری ذینفعان که برای نخستین بار در سال 1984 میلادی مطرح گردید ، بیان کننده ی این مهم است که شرکت دارای روابط گسترده ای با طیف وسیعی از اشخاص و گروه هایی است که در فعالیت شرکت سهمی دارند و شرکت نیز با ...  بیشتر